سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

زیادکردن سرعت کامپیوتر

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

زیادکردن سرعت کامپیوتر

<?php wp_title(); ?>
33042

زیادکردن سرعت کامپیوتر

 

۱-حذف برنامه های اضافی (remove or uninstall programs)

برنامه های که قبلا روی سیستم نصب کردید و یا ناخواسته اصلا نصب شده رو پاک کنید.

برای این کار باید برید متناسب با ویندوزتون به قسمت remove programs و برنامه های که فکر می کنید اضافین تا جائی که می تونید پاک کنید.

۲-system configuration

من تو فامیل شدم آچار فرانسه کامپیوتره اینو اون !! پسرخالم چندبار سیستمش ترکیده رفتم درستش کردم و … .یه روشی می خوام یادتون بدم خدائیش قول بدید به کسی نگید !! بین خودمون باشه و فقط برای دیگران انجام بدید و کلی تشویق بشنوید.معجزه می کنه !

ترفند افزایش سرعت کامپیوتر لپ تاپ

روی استارت (سمت پایین چپ) کلیک کرده و در ویندوز xp فکر کنم گزینه run بود و در ویندوز۷ هم توی اون قسمت جستجو تایپ کنید “msconfig” . حالا سربرگ startup را انتخاب کرده.این یعنی در موقع بالا اومدن سیستم چه برنامه هایی لود شه.حالا به جز ۶ یا ۷ تا تیک اول که معمولا مهم و فایلهای ویندوز هستند (لبته اگر تیک همه رو هم بردارید مشکلی پیش نمیاد !!) بقیه تیک ها به جز اونهایی که تشخیص میدید باید باشند مثله آنتی ویروس و … رو بردارید.

شاید شما نتونید تشخیص بدید کدوما رو بزارید کدوما رو بردارید.مثلا yahoo,adobe reader,…. و برنامه های اضافی که نصب کردید رو بردارید.

اگرم یاهو مسنجر دارید که با بالا اومدن سیستم اونم سروکلش پیدا میشه اگر تیکشو بردارید اونم دیگه پیداش نمیشه !!

۳-مرتب کردن درایو با disk defragment

من خودم اتاقم که شلوغ میشه معمولا آخر هفته ها همه چیزو برمیدارم مرتب می کنم میزارم سره جاش (نمی دونم باز دوباره چی میشه که …)! درایو های شما هم همینطورین.با استفاده از قابلیت زیر مرتبشون کنید.

مرتب کردن فایل های ویندوز

به my computer رفته و راست کلیک کرده و گزینه properties را انتخاب کنید.حالا سربرگ tools را انتخاب کنید.گزینه defragment now را انتخاب کرده سپس درایو مورد نظر و آخر سر defragment را بزنید و کمی صبر کنید.خودتان فایل های مختلف با رنگ های متفاوت نشان داده شده را می بینید که مرتب می شوند.

دومین کار disk cleanup از سربرگ general هستش که خوبه هرزگاهی انجام بدید.

۴-استفاده از آنتی ویروس

خیلی مختصر مفید آنتی ویروس nod32 رو معرفی می کنم همچنین چند وقت یکبار از برنامه های ضد تروجان مثله trojan remover هم می توانید استفاده کنید.خوبه بد نیست بعدش پاکش کنید.

کلا بگم کامپیوترم مثله ماشین و موتور و … رسیدگی می خواد ! همش نمیشه ازش سواری گرفت !

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 25
    بازدید دیروز : 136
    بازدید هفته : 1651
    بازدید ماه : 4397
    بازدید کل : 152276
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      زیادکردن سرعت کامپیوتر

       

      ۱-حذف برنامه های اضافی (remove or uninstall programs)

      برنامه های که قبلا روی سیستم نصب کردید و یا ناخواسته اصلا نصب شده رو پاک کنید.

      برای این کار باید برید متناسب با ویندوزتون به قسمت remove programs و برنامه های که فکر می کنید اضافین تا جائی که می تونید پاک کنید.

      ۲-system configuration

      من تو فامیل شدم آچار فرانسه کامپیوتره اینو اون !! پسرخالم چندبار سیستمش ترکیده رفتم درستش کردم و … .یه روشی می خوام یادتون بدم خدائیش قول بدید به کسی نگید !! بین خودمون باشه و فقط برای دیگران انجام بدید و کلی تشویق بشنوید.معجزه می کنه !

      ترفند افزایش سرعت کامپیوتر لپ تاپ

      روی استارت (سمت پایین چپ) کلیک کرده و در ویندوز xp فکر کنم گزینه run بود و در ویندوز۷ هم توی اون قسمت جستجو تایپ کنید “msconfig” . حالا سربرگ startup را انتخاب کرده.این یعنی در موقع بالا اومدن سیستم چه برنامه هایی لود شه.حالا به جز ۶ یا ۷ تا تیک اول که معمولا مهم و فایلهای ویندوز هستند (لبته اگر تیک همه رو هم بردارید مشکلی پیش نمیاد !!) بقیه تیک ها به جز اونهایی که تشخیص میدید باید باشند مثله آنتی ویروس و … رو بردارید.

      شاید شما نتونید تشخیص بدید کدوما رو بزارید کدوما رو بردارید.مثلا yahoo,adobe reader,…. و برنامه های اضافی که نصب کردید رو بردارید.

      اگرم یاهو مسنجر دارید که با بالا اومدن سیستم اونم سروکلش پیدا میشه اگر تیکشو بردارید اونم دیگه پیداش نمیشه !!

      ۳-مرتب کردن درایو با disk defragment

      من خودم اتاقم که شلوغ میشه معمولا آخر هفته ها همه چیزو برمیدارم مرتب می کنم میزارم سره جاش (نمی دونم باز دوباره چی میشه که …)! درایو های شما هم همینطورین.با استفاده از قابلیت زیر مرتبشون کنید.

      مرتب کردن فایل های ویندوز

      به my computer رفته و راست کلیک کرده و گزینه properties را انتخاب کنید.حالا سربرگ tools را انتخاب کنید.گزینه defragment now را انتخاب کرده سپس درایو مورد نظر و آخر سر defragment را بزنید و کمی صبر کنید.خودتان فایل های مختلف با رنگ های متفاوت نشان داده شده را می بینید که مرتب می شوند.

      دومین کار disk cleanup از سربرگ general هستش که خوبه هرزگاهی انجام بدید.

      ۴-استفاده از آنتی ویروس

      خیلی مختصر مفید آنتی ویروس nod32 رو معرفی می کنم همچنین چند وقت یکبار از برنامه های ضد تروجان مثله trojan remover هم می توانید استفاده کنید.خوبه بد نیست بعدش پاکش کنید.

      کلا بگم کامپیوترم مثله ماشین و موتور و … رسیدگی می خواد ! همش نمیشه ازش سواری گرفت !

       
       

      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 25
        بازدید دیروز : 136
        بازدید هفته : 1651
        بازدید ماه : 4397
        بازدید کل : 152276
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98